سوالات متداول
در صورتی که سوالی دارید که در زیر به آن اشاره نشده باشد ، میتوانید با ما تماس بگیرید یا توسط لینک * فرم تماس با ما * سوال خود را ثبت نمایید تا توسط کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن راهنمایی شوید .
سوالات در خصوص ثبت سفارش
هزینه ارسال برای سفارشات از فروشگاه چطور محاسبه میشوند؟
هزینه های ارسال با توجه به نرخ سامانه های ارسال کشور محاسبه شده و در خدمت مشتریان قرار میگیرد.
سفارشاتم طی چه مدتی به دستم خواهد رسید؟
سفارشات محصول به محض ثبت نهایی آماده تحویل میباشند ، شما قادر خواهید بود به صورت حضوری یا تحویل با پست (معمولا ظرف 2 تا 3 روز) ، تیپاکس (معمولا ظرف 1 تا 2 روز ) یا پیک (از ساعت 15 الی 21 در همان روز) محصول خود را دریافت نمایید .
در سفارشات خدماتی زمان به شما اعلام خواهد شد .
بعد از سفارش دقیقا چه اتفاقی می افتد؟
بعداز ثبت سفارش توسط شما مشتریان عزیز یک کد به شما داده خواهد شد که میتوانید با استفاده از آن با شماره های مجموعه تماس بگیرید و ادامه فرایند تحویل را با همکاران مجموعه هماهنگ نمایید .
اگر ثبت سفارش شما خارج از ساعات کاری باشد در اولین فرصت با شما تماس خواهیم گرفت و فرایند تحویل کالا با شما هماهنگی خواهد شد .
کجا می توانم رسید سفارش خود را مشاهده کنم؟
پس از ثبت سفارشات خود میتوانید در پایان خرید رسید سفارش به همراه کد ثبت سفارش خود را از سایت دریافت نمایید .
آیا ممکنه یک سفارش به عنوان هدیه به دوست در سایت ثبت کنیم ؟
بله ، در هنگام نهایی نمودن سفارش خود در قسمت هدیه به دوست ، تیک مربوطه را زده و با توجه به دستورالعمل نمایش داده شده ، آدرس و شماره تلفن گیرنده را ثبت نمایید .
مدت زمان برای عودت کالای معیوب چقدر است ؟
تمامی محصولات با ضمانت کیفیت و اصالت آماده شده و با وسواس فوق العاده بالا بسته بندی و ارسال میشوند ، در صورتی که مشتریان عزیز از کیفیت محصول رضایت کافی نداشته باشند میتوانند طی 48 ساعت با ذکر دلیل محصول را عودت نمایند .
سوالات در خصوص موجودی محصولات و حسابداری
آیا اقلامی که بهعنوان «در انبار موجود نیست» مجدداً شارژ میکنید؟
قطعا ، در صورتی محصولی مجدد امکان شارژ شدن در انبار شرکت را نداشته باشد از سایت حذف خواهد شد ، تمامی محصولاتی که در سایت تحت عنوان *در انبار موجود نیست* طی مدت زمان کوتاه مجدد شارژ خواهند شد ، شما میتوانید با کلیک بر گزینه *در صورت موجود شدن به من اطلاع بده* از شارژ شدن مجدد محصول باخبر شوید .
آیا امکان پرداخت قسطی وجود دارد ؟
بله ، جهت پرداخت به صورت مدت دار با مجموعه تماس بگیرید تا این امکان در صفحه پروفایل کاربر فعال گردد .
استفاده از درگاه پرداخت اسنپ پی همچنین جهت انجام این فرایند به صورت عمومی برای تمامی کاربران فعال خواهد شد .
آیا امکان پرداخت به صورت کارت به کارت یا رسید بانکی وجود دارد ؟
در هنگام نهایی نمودن سفارش خود در بخش ارسال رسید پرداخت ، شماره کارت مجموعه برای شما ظاهر شده و امکان کارت به کارت یا ارسال رسید پرداخت برای همراهان مجموعه امکان پذیر خواهد بود (مسلما پس از ثبت سفارش به صورت کارت به کارت یا ارسال رسید پرداخت ، سفارش شما به صورت آنی ثبت نخواهد شد و در ساعات کاری پس بررسی توسط همکاران مجموعه سفارش شما به *ثبت شده* تغییر خواهد یافت)
در صورت عودت محصول مبلغ پرداختی را چگونه دریافت کنم ؟
زمانی که محصولی به دلیل عدم رضایت از کیفیت و یا اصالت محصول به شرکت عودت داده میشود دقیقا مبلغ پرداختی شما در کیف پول شما بازگردانده خواهد شد ، شما میتوانید این مبلغ را برداشت نمایید یا اینکه از این اعتبار برای ثبت سفارش مجدد در فروشگاه استفاده نمایید .
آیا کشور دریافت کننده محصول می تواند با کشور خرید متفاوت باشد؟
فعلا امکان ثبت سفارش جهت تحویل به پست بین الملل امکان پذیر نیست ، لطفا جهت ثبت چنین سفارشاتی توسط فرم تماس با ما (در بالای صفحه) با مجموعه در ارتباط باشید .
آیا همان محصولی را که در تصویر می بینم دریافت خواهم کرد؟
بله کاملا همان محصولی که مشاهده میفرمایید دریافت خواهید کرد ، اگر محصولی دارای پلاک سنگ طبیعی و یا مروارید پرورشی باشد و از آن محصول موجودی 50 عددی در انبار موجود باشد هر محصول به صورت تک تک عکاسی شده و در سایت قرار داده میشود و تحت موجودی یک عدد در فروشگاه ذکر میگردد (علت این کار عدم تطابق سنگها و عناصر معدنی به یکدیگر میباشد)